Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

ΓΚΟΛΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΛΟΒΟ !!!

                            Την σφραγίδα του πρόσθεσε στο χθεσινό αγωνα ο Δημητρης Κολοβος με
                            ενα γκολ  "χαρμα ιδεσθαι"



Στο χθεσινό παιχνίδι που διεξήχθη στη Νέα Σμύρνη ο συντοπίτης μας Δημήτρης Κολοβός
πέτυχε το πρώτο γκολ της ομάδας ,ενα τέρμα σπάνιας ομορφιάς στα ελληνικά γήπεδα και
με την είσοδο του στο παιχνίδι ,  συντέλεσε να ειναι ο καθοριστικός παράγοντας στην
νίκη του Πανιωνίου επι του Οφη με 2-0.
Ήδη σημερινά δημοσιεύματα αναφέρουν  περί επιστροφής του μεσοεπιθετικου στην ομάδα
του Ολυμπιακου ,
Ο δανεισμός του παίκτη στους «κυανέρυθρους» λήγει τον προσεχή Γενάρη και δεν
αποκλείεται οι άνθρωποι του Ολυμπιακού να του δώσουν την ευκαιρία να επιστρέψει.
Δημήτρης Κολοβός πρόσθεσε για το χθεσινο παιχνιδι και την παρουσια του: «Είμαι χαρούμενος που
βοήθησα την ομάδα μου να πάρει τρεις σημαντικούς πόντους. Ο προπονητής μου είπε να κάνω το παιχνίδι μου. Ήταν το καλύτερο φετινό παιχνίδι μου με την ομάδα. Τα ματς κερδίζονται από την άμυνα»