Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΑΣΟΥ ΜΕΝΤΖΑΦΟΥ!!!!



                                       
Ο Νασος Μεντζαφος αριστερά στη φώτο στις εκλογές της Επσανα μαζι
με τον Τασο Αγγελικα Προεδρο της Ανοιξης και τον Γιαννη Μονιακη μέλος
της διοίκησης του Αφιδναικου.


Ευχαριστήρια ανακοίνωση εξέδωσε το νεο μέλος του Δ.Σ Νασος Μεντζαφος αναλυτικά


"Ευχαριστω ειλικρινά μέσα απο τα βάθη της καρδιάς μου για την θετική ανταπόκριση που έτυχε η είδηση της ενασχόλησης μου με τα κοινά του ποδοσφαιρου της Ανατολικής Αττικης. Η μεγάλη μου αγάπη για το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο πλέον περνάει τα σύνορα της περιοχής μου, και βεβαιώνω άπαντες οτι με το ιδιο πάθος που ασχολήθηκα με την ομάδα μου με το ιδιο και με μεγαλύτερο θα ενασχοληθω και με όλες τις ομάδες τις ανατολικής αττικης -κρατώντας ίσες αποστάσεις απο ολους-. Ελπίζω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών εκείνων που με ψήφισαν και υποσχομαι πως με τον πρόεδρο μας Γιαρενη Δημήτρη και με το υπόλοιπο ΔΣ της ένωσης θα δώσουμε το καλύτερο εαυτό μας για να κανουμε το ποδόσφαιρο της ανατολικής αττικης πιο ελκυστικό και να προσελκύσουμε περισσότερο κόσμο στα γήπεδα αλλα και να κάνουμε ολο και περισσότερα παιδια να ασχοληθούν με το άθλημα. Σας ευχαριστω και παλι απο τα βάθη της καρδιάς μου."