Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΕΒΑΣ ΣΤΟΝ Α.Ο ΑΥΛΩΝ!!!!!!!!ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ

                          Ο Γενικος Γραμματεας Αγγελος Πανουτσος δινει τα χερια με τον Κωστα Τσεβα


Το σίριαλ του καλοκαιριού μεταξύ Αυλωνα και Κωστα Τσεβα  ειχε αίσιο τέλος και οι δυο πλευρές έδωσαν τα χεριά το απόγευμα, ο έμπειρος παίκτης  θα ειναι το νέο  απόκτημα στην ομάδα του Αυλωνα που εχει κανει το απόλυτο μεταγραφικο ντεμαραζ με εμπειρους παίκτες οπως ο Ντεντεους -Μοφονιος -Τσεβας .Η διοίκηση της ομαδας  φετος εχει πρωταγωνστικους στόχους και μονόδρομος ειναι η Β Επσανα  σε τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχαμε με τον Προεδρο Νικο Τζεβελεκο μας ανεφερε "   οτι η ιστορία της ομαδας του Αυλωνα  ειναι μεγαλη και δεν  μπορεί να αγωνίζεται στην Γ Επσανα,  για αυτο θα προσπαθησουμε  με ολες τις δυνάμεις μας και με την βοήθεια του κοσμου του
χρονου η ομαδα του .Αυλωνα να είναι στην Β Επσανα"


Σε τηλεφωνικη επικοινωνία με τον Κωστα Τσεβα μας ανεφερε

Ειμαι στην ευχάριστη θεση να ανακοινώσω την συνεργασία μου με την ομαδα του Αυλωνα.θα ηθελα να ευχαριστήσω τις ομαδες για τις προτασεις που μου εκαναν και να τους ευχηθώ απο καρδιάς να επιτύχουν τους στόχους που εχουν θέσει.Απο πλευράς μου θα κανω οτι περνάει απο το χερι μου να επιτευχθούν οι στόχοι της καινούργιας μου ομαδας και της νεας διοίκησης του Αυλωνα.Καλη ποδοσφαιρικη σεζον σε ολους με υγεια πανω απο ολα!

Ανακοίνωση  Α.Ο Αυλων


Η διοίκηση του Αυλωνα ανακοινώνει την νεα της μεταγραφική επιτυχία και  καλωσοριζει στην ομαδα μας τον καταξιωμένο και εμπειρο ποδοσφαιριστη Κωστα Τσεβα  με πλούσια καριέρα σε ομάδες των εθνικων κατηγόριων του ευχομαστε καλη ποδοσφαιρική χρονιά υγεια  και μαζί να πετύχουμε τους κοινούς μας στόχους!!