Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΛΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Α.Ο ΔΙΟΝΥΣΟΥ!!!!

Aνακοίνωση μας απέστειλε  ο παρατηρητης της ΕΠΣΑΝΑ Παναγιωτης Καλλης ως απάντηση στην επικριτικη ανακοινωση προς το πρόσωπό του  απο τον Α.Ο Διονυσου!!!!!!


Ανακοίνωση Παναγιωτη Καλλη


Κύριοι,ποτέ μου δεν πήρα το μέρος κάποιας ομαδας,και ουτε θα το κανω,η ανακοινωση σας,με προσβάλλει ως άνθρωπο,ως οικογενειαρχη και ως ανθρωπο του ποδοσφαιρου
Ποτέ στη ζωη μου δεν ειχα προσωπολατρειες, η ομαδολατρειες, και πιστέψτε με,δεν θα αποκτήσω τωρα,.είμαι στη διάθεση της ΕΠΣΑΝΑ  οποιαδήποτε στιγμή μου ζητηθεί.(φυσικά. θα επιδιώξω να μου ζητηθεί οσο το δυνατόν  συντομα) για περισσότερες διευκρινησεις επι του θέματος.
Επισης, θα ήθελα να προβειται και εσείς σε μια  αντίστοιχη  ενέργεια.,ημουν επαγγελματιας ποδοσφαιριστης, υπηρέτησα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αυτο που με μεγάλωσε,με ανδρωσε,με γαλούχησε. 
Δεν θ`αφήσω κανέναν να σπιλώσει το όνομα μου.με κατηγορήσατε...δεν πειραζει σας ευχομαι τα καλύτερα  ξέρετε...  είναι θέμα αθλητικής  παιδειας. καλή συνέχεια!!