Η ζωή του όλη το αυτοκίνητο. Από το bucket ενός αγωνιστικού στο πληκτρολόγιο ενός περιοδικού και το αντίθετο.
Ο δημοσιογράφος του ειδικού τύπου και αγωνιζόμενος Νίκος Τσάδαρης, απέδειξε τo 2002
περίτρανα το ρητό, o παλιός είναι αλλιώς! Πήρε μέρος στην κλάση Α/5 του μεικτού πρωταθλήματος και
κατέκτησε επάξια και πανηγυρικά το τίτλο. Κλάση στην οποία το ενδιαφέρον και ο συναγωνισμός, όπως ο
ίδιος χαρακτήρισε στην διάρκεια της χρονιάς, ήταν αντάξια του πρωταθλήματος των θεών, του WRC!
Πρώτος του αγώνας ήταν το ράλι Προτελατών του 1978. Σήμερα, μετά από 36 χρόνια αγωνιστικής
εμπλοκής έχει στο ενεργητικό του 19 συμμετοχές στο πρωτάθλημα, ενώ έχει κάνει πάνω από 170 αγώνες με 14 διαφορετικά μοντέλα!
Να σημειωσουμε οτι ο Νικος Τσαδαρης ειναι υποψηφιος στις αυτοδιοικητικες εκλογες με τον
συνδυασμο "Πρωτα ο Δημοτης "
Προσωπικά | |
Όνομα | Τσάδαρης Νίκος |
Ηλικία | 30/1/1957 |
Οικ. Κατάσταση | Έγγαμος |
Παιδιά | Μία κόρη, ένας γιος |
Σπουδές | Πολιτικός μηχανικός |
Επάγγελμα | Δημοσιογράφος |
Τόπος Γέννησης | Αφίδναι Αττικής |
Τόπος Διαμονής | Αφίδναι Αττικής |
Χόμπι | Αγώνες αυτοκινήτου - Χειμερινό σκι - Φουσκωτά σκάφη |
Αυτοκίνητο | Peugeot 205 1.6 Gti |
Αγαπημένα | |
Αυτοκινητο που θα ήθελε | Mercedes 280 SL (η παγόδα) |
Φαγητό | Ντολμαδάκια με αμπελόφυλλο |
Ποτό | Νερό ή καλό κόκκινο κρασί |
Περιοδικό | 4T, Yachts |
Αθλητής(εκτός χώρου) | Νίκος Γκάλης |
Αγαπημένη ταινία | Start the revolution with out me |
Αγαπημένο βιβλίο | 20000 Λεύγες υπό τη θάλασσα |
Τόπος διακοπών | Χαλκιδική ή όπου με φουσκωτό |
Πρόγραμμα TV | Ντοκυμαντέρ της NET |
Ξεκίνημα | |
Πως ξεκίνησες | Παίζοντας... σκάκι στα εντευκτήρια νέων της ΕΛΠΑ |
Το 1ο σου αυτοκίνητο | Citroen CX 2200 |
Ο 1ος σου αγώνας | Ράλι Προτελατών 1978 |
Αγωνιστικό υπόβαθρο | |
Υπήρξες ποτέ συνοδηγός | Πολλές φορές |
Υπήρξες ποτέ κριτής/χρονομέτρης | Μόνο μια φορά |
Πόσους αγώνες κάνεις το χρόνο | Περίπου 15 |
Αγώνες στο εξωτερικό | 2 φορές στο Ράλι Κύπρου (1993, 1996) |
Αγώνες εκτός από ράλι | Τα πάντα εκτός από μοτό |
Οι προτιμήσεις στα ράλι | |
Αυτοκίνητο | Citroen Xsara WRC |
Οδηγός | Juha Kankkunen, Sebastien Loeb |
Συνοδηγός | Nicky Grist |
Ειδική διαδρομή | Όποια στη Φινλανδία |
Τι δεν σου αρέσει στα ράλι | Τα στημένα αποτελέσματα |
Ιστορικό | |
Συνοδηγοί | E. Παπαϊωάνου, Η. Καφάογλου, Π. Kόλιας, N. Xρυσάφης, K. Φερτάκης, Ευριπίδης Κορρές, Castor, Mαρία Παυλή-Κορρέ, Tώνια Παυλή |
Καλύτερη στιγμή σου | Pάλι Eρμής 1990 |
Χειρότερη στιγμή σου | Pάλι Eρμής 1992 |
Συμμετοχές στο πρωτάθλημα | Αν θυμάμαι καλά 20 συμμετοχές στο Πρωτάθλημα, πάνω από 160 αγώνες με 14 διαφορετικά μοντέλα |
Το πιο περίεργο περιστατικό σε αγώνα | Μαύρο Ρόδο 1979, όταν στην ε.δ. Πλατανάκι σκότωσα λαγό, που πήρα μαζί και μετά κάναμε μεγάλο τσιμπούσι |
Καλύτερη θέση | 9ος γενικής στο Ράλι Ακρόπολις 1993 |
Αγαπημένος σου αγώνας | Pάλι Χαλκιδικής |
Στόχος σου για τα ράλι | Όσο διασκεδάζω θα είμαι παρών |
Ποιος είναι ο ανερχόμενος Ελληνας οδηγός | Νίκος Ζάχος |
Ποιος είναι ο ανερχόμενος ξένος οδηγός | M. Hirvonen |
Ποια συμβουλή θα έδινες σε έναν νέο οδηγό. | Υπομονή, πολλά αγωνιστικά χλμ., σεβασμός στους χορηγούς, ελάχιστες δηλώσεις |
Με μια λέξη τι πιστεύεις ότι λείπει από τους ελληνικούς αγώνες | Επαγγελματισμός |
Aλλα αξοσημείωτα και ενδιαφέροντα γεγονότα | H συνάντησή μου με τους συντάκτες του AUTO EΞΠPEΣ το 1983 και η συνεργασία μου με τους Aρη Σταθάκη, Kώστα Καββαθά, Hλία Καφάογλου, Στράτη Χατζηπαναγιώτου, Φοίβο Χριστοδουλίδη, Δημήτρη Παπαδόπουλο, Hλία Μαρακάκη, Κώστα Μαλιώρα και Nίκο Πάνο |
Αγωνιστική ομάδα | |
Αυτοκίνητο | Όποιο προκύψει... |
Συνοδηγός | Μαρία Παυλή-Κορρέ, ή Castor, ή Η. Καφάογλου |
Ομάδα | Ανάλογα με το αυτοκίνητο |
Χορηγοί | Tεχνικές Εκδόσεις και Safetrack |
Μάνατζερ | Κατά περίσταση. Συνήθως ο... Σ.Χ. |
Αρχιμηχανικός | Iδανικά κάποιος εκ των Παπαδόπουλου, Μαρακάκη, ή Μαλιώρα |
Διάφορα | |
Προτέρημα | Αδιαφορία για το αποτέλεσμα, ακόμα και πάνω στο νήμα |
Ελάττωμα | Εκρηκτικός χαρακτήρας |
Η γνώμη σου για το Rally.gr | Ο μόνος τρόπος για να ενημερωθείς στην Ελλάδα για τους αγώνες |
Η γνώμη σου για το Forum των 4Τ | Το <παραπολιτικό> βήμα των ελληνικών αγώνων αυτ/του. |