Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

ΚΩΣΤΑΣ ΜΟΡΦΟΝΙΟΣ "ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ" ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟΚΤΗΜΑ ΤΟΥ Α.Ο ΑΥΛΩΝ!!!!!!!!!ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ

                               
Επιστροφη στο σπίτι για τον ταλαντουχο πορτιέρο Κωστα Μορφονιο μαζι με τον Γενικο Γραμματεα
του Αυλωνα  Αγγελο Πανουτσο!!!

Ο Αυλωνας κατα γενικη ομολογία  εχει  κανει μεγαλο βημα  στο μεταγραφικό παζαρι μετα την μεταγραφη του Ντεντεους  και  την βολιδοσκοπηση σπουδαίων παικτών του ερασιτεχνικου ποδοσφαιρου.
Σήμερα ανακοίνωσε  ενας απο τους κορυφαίους τερματοφυλακες της Επσανα  τον Κωστα Μορφονιο  που επέστρεψε στην ομαδα που ξεκίνησε  την καριέρα του.

Ανακοινωση του Α.Ο Αυλων

Μετα απο μια σειρα επαφων του γενικου γραμματεα Πανουτσου Αγγελου και του προεδρου Νικολαου Τζεβελεκου του Α.Ο.Αυλωνα,επιστρέφει στον συλλογο ο τερματοφυλακας Κωνσταντινος Μορφονιος.Ο  οποίος ηταν ενας απο τους πρωτους μεταγραφικους στοχους του νεου Δ.Σ..θεωρήθηκε πως η ολη προσπάθεια του συλλογου για ανοδο,ξεκινάει απο ενα τερματοφυλακα βεληνεκους που θα εμπνεει εμπειρία,εμπιστοσύνη,κυρος,παθος,αναγνωρισμενα επι σειρα ετων κατω απο το goal post.Διακαης ποθος προηγούμενων διοικησεων,επιτελους ο Μορφονιος επιστρέφει σπιτι του".


Ας πάρουμε τα πραγματα απο την αρχη χθες είχαμε την ανακοίνωση της αποχώρησης του παίκτη απο τον Αφιδναικο και την ανακοίνωση   που εξέδωσε ο ιδιος παικτης σε μεσα κοινωνικής δικτυωσης
"Λένε ότι τα ωραία τελειώνουνε γρήγορα ...
Εγώ δεν θα πω τελείωσε γιατί πολύ απλά ότι είναι μέσα στην καρδιά σου δεν τελειώνει ποτέ ...
Ήρθε η ώρα μετά από 6 χρόνια στην οικογένεια μου ( Αφιδναικο ) να πρέπει να φύγω...
Περίεργο συναίσθημα πραγματικά...
Αυτήν την ομάδα που αγάπησα όσο καμία άλλη και που αγάπησε και η μητέρα μου ...
Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση τους παίχτες όλους τους κατοίκους κ οπαδούς για αυτήν την απεριόριστη αγάπη που μου δείξανε κ να τους υποσχεθώ ότι θα είμαι εκεί όσο μπορώ δίπλα τους ...
Ούτως η αλλιώς δεν θα σταματήσω να κάνω προπόνηση στους τερματοφύλακες μου ...
Σαν αρχηγός που ήμουνα θέλω να πω στους συμπαίκτες μου να έχουνε υγεία κ να καταβάλουν ακόμα πιο μεγάλη προσπάθεια ώστε να πετυχουνε τους στόχους τους...
Σίγουρα θα τα καταφέρετε κ να θυμάστε αυτά που λέγαμε στα αποδυτήρια ...
Πρώτα και πάνω απόλα η ομάδα μας!!!!"
Ένα τελευταίο ευχαριστώ στον άνθρωπο που Πιστεψε σε εμένα που πλήρωσε για μένα αδρά (στον άνθρωπο που είχε αδυναμία η μητέρα μου) και με άφησε να κάνω αυτό που πιστεύω σωστό ...ΜΟΝΙΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ!!!


Μετα απο αυτη την ανακοίνωση τα λογια ειναι περιττά ο Κωστας δέθηκε με την ομαδα του Αφιδναικου ηταν ενας απο τους ακρογωνιαιους λίθους της ομαδας και προσφερε τα μέγιστα και 
φευγει σαν φιλος.
Επομενος σταθμος της καριέρας του η ομάδα του χωριού του και απο εκεί οπού ξεκίνησε και ανδρώθηκε   ο Κωστας  σε τηλεφωνικη επικοινωνια μας ανέφερε δυο λόγια για την νεα του ομάδα


"Πραγματικά παρά τις πολλές προτάσεις που με τιμάνε πρώτα ως άνθρωπο και μετά σαν ποδοσφαιριστή πήρα την απόφαση να γυρίσω στην ομάδα που ξεκίνησα τα πρώτα μου βήματα σαν παίχτης... Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων καθώς κ η καινούργια αυτή προσπάθεια που γίνεται από την τωρινή διοιηκηση που με άφησε έκπληκτο και έδειξαν  πραγματικά οτι θελουν να βοηθήσω αυτη την  νεα προσπάθεια  Εγώ από μεριά μου θα κάνω τα πάντα να εκπληρώσουμε τους στόχους που μου έθεσαν που δεν είναι άλλος από την άνοδο Και είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε ."


Ο Αυλωνας  με  σταθερα βηματα  δημιουργει ενα αξιόλογο ροστερ εμπείρων παικτών που στοχο εχει την ανοδο στην Β Επσανα.